W chwili obecnej w skład Zarządu Netii SA wchodzą:

Katarzyna Iwuć

Katarzyna Iwuć

Prezes Zarządu – Dyrektor Generalny, Dyrektor Finansowy

Została powołana na stanowisko Prezesa Zarządu, Dyrektora Generalnego, Dyrektora Finansowego w dniu 29 sierpnia 2017 roku. Z Netią związana jest od 2014 r. jako Członek Rady Nadzorczej i Przewodnicząca Komitetu ds. Audytu. Funkcję w zarządzie Netia S.A. objęła w 2015 roku, kiedy została powołana na stanowisko Członka Zarządu, Dyrektora Finansowego. Od czerwca 2017 r. pełniła natomiast obowiązki Prezesa Zarządu Netia S.A.

Katarzyna Iwuć posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie zarządzania, finansów, audytu oraz strategicznego zarządzania finansami przedsiębiorstw. Od 2013 roku do sierpnia 2017 roku była Członkiem Zarządu i Dyrektorem ds. Finansowych w Mennicy Polskiej S.A. oraz Mennica Polska od 1766 Sp. z o.o. a także zasiadała w Radzie Nadzorczej Mennica Metale Szlachetne S.A. (od 2014 r.).

W latach 2005 – 2013, jako manager, a następnie partner, w wiodących międzynarodowych firmach doradczych (BDO Polska i Pricewaterhouse) kierowała pracą zespołów audytorów, odpowiadała m.in. za liczne projekty due diligence, przygotowania do IPO oraz prowadziła szkolenia i wykłady.

Katarzyna Iwuć jest absolwentką wydziału Finansów i Bankowości Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny). Na tej uczelni uzyskała również tytuł doktora nauk ekonomicznych. Posiada też tytuł biegłego rewidenta.

Stefan Radzimiński

Stefan Radzimiński

Członek Zarządu – Dyrektor Generalny ds. Techniki

Funkcję Członka Zarządu, Dyrektora Generalnego ds. Techniki pełni od 29 sierpnia 2017 roku, jednak już od 2 czerwca 2015 r. do 29 sierpnia 2017 r. pełnił funkcję Członka Rady Nadzorczej Spółki, w tym był oddelegowany przez Radę Nadzorczą do czasowego wykonywania czynności członka Zarządu ds. Projektów Transformacyjnych i Nowych Inwestycji.

Był współzałożycielem i w latach 1999-2014 Wiceprezesem, a następnie Prezesem Zarządu ONYX Sp. z o.o., firmy telekomunikacyjno-informatycznej, specjalizującej się m.in. w produkcji oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem oraz sprzedażą systemów B2B i B2C, z wykorzystaniem Internetu.

Od roku 1999 do chwili obecnej jest Wiceprezesem Zarządu R.P. Investment Sp. z o.o. Od 2007 roku jest Wiceprezesem Zarządu RP Development Sp. z o.o., firmy działającej w zakresie budowy i wynajmu nieruchomości komercyjnych. Był także członkiem Rad Nadzorczych spółek: Almeco Sp. z o.o., która była importerem i wyłącznym przedstawicielem na Polskę marki Saab (samochody osobowe), oraz Invoice Sp. z o.o., specjalizującej się w działalności księgowej.

Stefan Radzimiński jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych na Politechnice Warszawskiej ze specjalizacją Telekomunikacja.

Aster Papazyan

Aster Papazyan

Członek Zarządu, Dyrektor Generalny ds. B2B

Został powołany w skład zarządu Netia S.A w dniu 29 sierpnia 2017 roku. Ze spółką związany od 2 listopada 2016 roku, kiedy objął stanowisko Dyrektora Generalnego Rynku B2B.

Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu zarządzającego Netia S.A. zajmował stanowisko Dyrektora Zarządzającego w firmie easyPack, operatora paczkomatów InPost, światowego lidera samoobsługowych punktów odbioru, gdzie odpowiadał za rozwój i działalność operacyjną firmy w skali globalnej.

Aster Papazyan posiada 25-letnie doświadczenie w pracy w różnych organizacjach w tym high-tech na rynku B2B. Przez 7 lat, jako Dyrektor Sprzedaży zarządzał działem handlowym Dell Polska, odpowiedzialnym za biznes korporacyjny oraz zbudowanie kanału partnerskiego, a następnie pełnił funkcję Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego Dell w Polsce. Następnie zarządzał aktywami koncernu Naspers - najpierw jako Country Manager na Polskę (Allegro, PayU, OLX, Otomoto, Otodom, Agito), a potem jako CCO w PayU na Centralną i Wschodnią Europę - reformując strategię sprzedaży i marketingu. Wcześniej zajmował także stanowisko Dyrektora Sprzedaży w strukturach rynku B2C w obecnym Orange Polska.

Aster Papazyan ukończył studia Executive MBA na IMD w Lozannie. Jest również magistrem zarządzania i marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.

Tomasz Dakowski

Tomasz Dakowski

Członek Zarządu, Dyrektor Generalny ds. B2C

Został powołany w skład zarządu Netia S.A w dniu 29 sierpnia 2017 roku. Ze spółką związany jest od 1 czerwca 2017 roku, kiedy objął stanowisko Dyrektora Generalnego Rynku B2C.

Tomasz Dakowski ma blisko 20-letnie doświadczenie komercyjne w branżach telekomunikacyjnej i transportowej, zarówno na rynku B2C jak i B2B. Przez ponad 12 lat zajmował stanowiska menedżerskie i dyrektorskie w obszarze sprzedaży B2C w obecnym Orange Polska. Odpowiadał m.in. za wdrożenie nowego modelu sprzedaży pośredniej, a także kierował projektem rebrandingu z Idei na Orange w obszarze sprzedaży. W kolejnych latach zarządzał globalną strukturą sprzedaży i obsługi Klientów w PLL LOT, dokonując m.in. restrukturyzacji sieci handlowej LOT na świecie oraz komercyjnego wdrożenia we flocie narodowego przewoźnika Dreamlinera.

W latach 2013 – 2017 transformował i rozwijał sprzedaż i utrzymanie Klientów B2C w randze Dyrektora Sprzedaży, a następnie Członka Zarządu UPC Polska. Jest współtwórcą strategii podwojenia zasięgu sieci tego operatora.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz szeregu kursów branżowych i menedżerskich, m.in.: w INSEAD w Fointableau, IMD w Lozannie, CranfieldUniversity, Ashridge School of Business oraz Ecole de Gestion w Lyon.