GigaWolność – nasza nowa platforma komunikacji!

Październik 2013

GigaWolność to hasło, pod którym kryje się zupełnie nowa platforma komunikacji Netii. Nowa idea, nowy przekaz i nowe kreacje ujrzały światło dzienne 7 października. Tego dnia pojawił się pierwszy z serii nowych spotów reklamowych – wizerunkowy. Kolejne spoty prezentowały już konkretną ofertę, czyli nową, przełomową propozycję Telewizji Osobistej, umożliwiającą komponowanie własnej listy kanałów, pogrupowanych w kilkanaście pakietów tematycznych.

więcej

Internet bez kręcenia - druga odsłona kampanii reklamowej Netia FOTON

Lipiec 2013

3 lipca 2013 r. wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej, promującej Netia FOTONTM. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, ze średniowiecznego młynarza przemienia się w "pełnokrwistego" kowboja, który w iście westernowej scenerii - spalonej słońcem trawy, na tle skalistych, górskich szczytów - kręci lassem nie gorzej niż doświadczeni bohaterowie Dzikiego Zachodu. Jego wyczynom przygląda się jak zahipnotyzowane ogromne stado krów.

więcej

Nowe wcielenia Tomasza Kota w reklamach usługi Netia FOTON

Maj 2013

24 maja 2013 r. ruszyła kampania reklamowa Netii, promująca usługę Netia FOTONTM, czyli bardzo szybki dostęp do internetu na bazie zmodernizowanych do standardu NGA łączy Grupy Netia (o prędkości pobierania nawet do 100 Mb/s i wysyłania nawet do 50 Mb/s dla użytkowników domowych, a dla firm tyle, ile potrzebują).

więcej

Netia reklamuje usługi dla biznesu

Maj 2013

Z początkiem maja 2013 r. rozpoczęła się kampania reklamowa Netii, promująca nową ofertę kompleksowych usług zintegrowanej komunikacji dla biznesu - Netia Office AnywhereTM oraz zaawansowanych wideokonferencji – Netia Video AnywhereTM. Kampania, obejmująca reklamy, advertoriale i materiały sponsorskie w prasie oraz TV, trwała dwa miesiące.

więcej

Nowe spoty Netii dla… niezadowolonych

Kwiecień 2013

9 kwietnia 2013 r. w telewizji i internecie pojawiły się zmodyfikowane spoty Netii promujące aktualną ofertę firmy: Telewizję Osobista NetiiTM w cenie 34 zł (przy zakupie w pakiecie z internetem). Spoty te skierowane były szczególnie do klientów niezadowolonych z usług swoich dotychczasowych operatorów płatnej telewizji.

więcej

Kampania reklamowa usług Netii dla małych i średnich firm

Marzec 2013

W marcu 2013 r. trwała radiowa kampania reklamowa Netii, promująca ofertę dla rynku małych i średnich firm (SOHO/SME). Spoty reklamujące usługi Netii dla tego segmentu, powróciły na fale eteru po dłuższej przerwie. Kampania promowała usługę telefoniczną taryfa Firma 6.0 (z nielimitowanymi połączeniami do sieci stacjonarnych i komórkowych w Polsce, USA i Kanadzie oraz do sieci stacjonarnych w całej UE za 79 zł miesięcznie netto), a także ofertę dla firm z tabletem za 1 zł.

więcej

Telewizja Osobista w reklamie Telesklep NETIA

Luty 2013

8 lutego ruszyła nowa kampania reklamowa Netii, promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tytuł nowej kampanii – „Telesklep NETIA” - nawiązuje do popularnych telezakupów, które w spocie przedstawione zostały z przymrużeniem oka.

więcej

Co Ci serce dyktuje

Wrzesień 2012

Z początkiem września 2012 roku ruszyła nowa kampania reklamowa Netii - „Co Ci serce dyktuje” - promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki francuskiej lat 70-tych, opowiadał o swoim dniu z Telewizją Osobistą™ Netii. Nowej kampanii towarzyszył konkurs dla internautów.

więcej

Wydżampuj swoje TV

Luty 2012

27 lutego ruszyła kampania reklamowa Netii „Wydżampuj swoje TV”, wspierająca nową ofertę pakietową firmy. W rolę prezentera w filmach reklamowych wciela się - znany ze wcześniejszej współpracy z Netią - Tomasz Kot.

więcej

Telewizja Osobista

Listopad 2011

8 listopada ruszyła kampania reklamowa promująca nową ofertę Netii – Telewizję Osobistą. Jednym z najważniejszych elementów kampanii jest telewizja HBO GO, czyli serwis wideo na żądanie z produkcjami HBO, dostępny na komputerach osobistych, tablatach i smartfonach.

więcej

Szympańsko prosty

Czerwiec 2011

9 czerwca ruszyła kampania reklamowa Netii wspierająca promocję nowego urządzenia – Netia Spot.

więcej

Instytut Netii

Kwiecień 2011

Pod koniec marca Netia, w ramach „rabrandingu”, zaprezentowała swoje całkowicie nowe oblicze. Zmiana wizerunkowa Netii była wyrazem definiowanej na nowo koncepcji marki.

więcej

Rewolucyjna oferta Netii

Wiosna 2011

Internet tak szybki, jak łącze pozwala oraz nielimitowany telefon za 99,90 zł, nawet przez 6 miesięcy za połowę ceny. A to wszystko w umowie na czas nieokreślony! Tak w największym skrócie można opisać rewolucyjną ofertę Netii, która będzie dostępna od 14 kwietnia. Tego dnia odbędzie się też premiera zupełnie nowej strony internetowej i e-sklepu, stworzonych w myśl nowej misji Netii.

więcej

Bez Vat, bez Vat, bez Vat!

Zima 2011

15 stycznia br. rusza nowa kampania reklamowa Netii wspierająca ofertę „Internet bez VAT”. W spocie telewizyjnym Tomasz Kot, będący Twarzą Netii, tym razem wciela się w rolę muzyka orkiestry dętej oraz jej frontmana, z pasją wyśpiewującego treść promocji.

więcej

DJ KOT Hipnotyzująca promocja

Jesień 2010

Od dzisiaj powracamy z nową odsłoną kampanii "Hipnotyzująca promocja" intensywnie wspieraną w TV i Radiu.

więcej

MegaPrzyspieszenie

Lato 2010

Szybki dostęp do internetu 20 Mbit/s dla klientów indywidualnych i firm już od 59 zł miesięcznie oraz nowy plan telefoniczny dla dzwoniących zagranicę – to elementy nowej oferty Netii. Przyspieszenie w najnowszej kampanii reklamowej zaprezentuje Tomasz Kot, Twarz Netii, wcielając się m.in. w rolę stomatologa.

więcej

Bzzzprzewodowa kampania Netii

Wiosna 2010

W sobotę, 24 kwietnia br. ruszy kolejna niestandardowa kampania reklamowa Netii z Tomaszem Kotem w roli... muszej. Klienci w ramach towarzyszącej jej oferty otrzymają router Wi-Fi za złotówkę.

więcej
SuperLiga

SuperLiga

luty-kwiecień 2010

Od 1 lutego br. klienci indywidualni i firmy będą mogli skorzystać z nowej oferty Netii – Internet SuperLiga już za 49 zł z abonamentem telefonicznym gratis przez 4 miesiące.

więcej
Hipnotyzująca promocja

Hipnotyzująca promocja

październik 2009

Netia wprowadziła nową promocję, w ramach której przez pierwsze pół roku, klienci otrzymają internet za 1 zł miesięcznie, a pakiet Internet+telefon – za 2 złote. Ofertę wspiera kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota, który wciela się w postać hipnotyzera.

więcej
Szybki Internet - edycja specjalna WCG

Szybki Internet - edycja specjalna WCG

wrzesień 2009

Netia, Partner Technologiczny i jeden z głównych sponsorów tegorocznej edycji World Cyber Games Polska, wprowadziła promocyjną ofertę dostępu do internetu, dedykowaną fanom komputerowych rozgrywek.

więcej
Szybki Internet dla Studentów

Szybki Internet dla Studentów

wrzesień 2009

1 września br. rusza nowa promocja Netii „Masz indeks, masz sieć”. Dzięki niej, studenci w zasięgu infrastruktury kablowej Netii oraz należących do Grupy Netia sieci ethernetowych, będą mogli uzyskać wysokiej jakości dostęp do internetu z umową na osiem miesięcy na warunkach porównywalnych z promocyjnymi umowami, zawieranymi na 24 miesiące.

więcej
Mobilny Internet w Netii

Mobilny Internet w Netii

sierpień/wrzesień 2009

Od 6 sierpnia br. użytkownicy szerokopasmowego internetu Netii będą mogli – za darmo lub za niewielką opłatą - korzystać z dostępu mobilnego.

więcej
Wybierz Twarz Netii w Wolnych Wyborach!

Wybierz Twarz Netii w Wolnych Wyborach!

maj 2009

Adamczyk, Kot, czy Różczka? 11 maja br. ruszają Wolne Wybory na Twarz Netii, w których, w imię wolności wyboru, każdy może zagłosować na jednego z kandydatów! Jest to element nowej kampanii wizerunkowej firmy.

więcej
Internet z telefonem 26 zł taniej

Internet z telefonem 26 zł taniej

marzec 2009

Netia wprowadziła zmiany w ofercie dla klientów indywidualnych dla usług internetowych i głosowych oraz pakietów. Na własnej sieci Netia zaczęła oferować dostęp do Internetu bez abonamentu telefonicznego i opłaty za utrzymanie łącza. Nowej ofercie towarzyszy szeroko zakrojona, odważna kampania reklamowa.

więcej
Netia spełnia marzenia

Netia spełnia marzenia

listopad 2008

Marzysz o locie szybowcem lub relaksującym masażu czekoladą? A może chcesz poznać tajniki nurkowania lub nauczyć się przyrządzać sushi? Netia spełni Twoje życzenie! 6 listopada wprowadza promocję świąteczną dla nowych klientów: każdy, kto zakupi jeden z wybranych pakietów internetowych Netii otrzyma wyjątkowy prezent. Ponadto Netia zmienia strukturę swojej oferty: likwiduje umowy 3-letnie, obniża ceny dostępu do internetu w pakietach z usługami głosowymi oraz wprowadza atrakcyjne warunki kontraktów bezterminowych.

więcej
18 urodziny Netii na www.netia18.pl

18 urodziny Netii na www.netia18.pl

wrzesień/październik 2008

Z okazji naszych 18-tych urodzin, na specjalnie przygotowanej stronie www.netia18.pl przygotowaliśmy pierwszy INTERNETURNIEJ czyli interaktywny teleturniej w Internecie.

więcej
Internet Rok Za Darmo

Internet Rok Za Darmo

maj/czerwiec 2008

Szukasz taniego Internetu? A może kończy Ci się umowa? Sprawdź najnowszą ofertę Netii Rok za Darmo – promocję dla tych, którzy do 8 czerwca 2008 podpiszą umowę na Szybki Internet o prędkości 1 Mbit/s. Osoby te otrzymają aż do roku dostępu do sieci za darmo.

więcej
Przyśpiesz z Netią

Przyśpiesz z Netią

Lipiec/sierpień 2008

Przyśpiesz z Netią. Teraz w Netii 4 x szybszy internet za jedyne 54 zł miesięcznie, a ponadto:

więcej
U nas nic się nie marnuje

U nas nic się nie marnuje

maj/czerwiec 2008

Cała kwota abonamentu do wykorzystania na rozmowy oraz połączenia międzynarodowe w cenie lokalnych – to nowa oferta Netii dla wszystkich, którzy zakupią usługi głosowe w taryfie Lepszy Telefon do Wygadania.

więcej

W pakiecie wygodnie i tanio

Jesień 2007

Wrześniowa oferta pakietów INTERNET + TELEFON przygotowana została dla Klientów posiadających linię telefoniczną Netii lub TP SA.

więcej
Euro 2008 z Netią

Euro 2008 z Netią

kwiecień/maj 2008

Transmisje meczów Euro 2008, nagrania studia Polsat Sport, statystyki, wywiady, a także ekskluzywne materiały - z tych atrakcji będą mogli skorzystać obecni i nowi klienci Szybkiego Internetu Netii. Specjalna oferta została przygotowana we współpracy z Polsatem z myślą o wszystkich kibicach, pragnących w pełni przeżyć Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2008.

więcej

Zmieniaj promocje, mimo umowy

luty/marzec 2008

W dobie szybko rozwijającego się rynku i ofert telekomunikacyjnych klienci nie muszą już obawiać się podpisywania umów terminowych, płacąc tę samą cenę przez 3 lata, mimo coraz lepszych promocji na rynku. W nowej ofercie Netii klienci mogą zmienić cenę usługi na niższą także w trakcie trwania umowy terminowej, bez konieczności jej przedłużania.

więcej

600 zł do ręki

Jesień/zima 2007

Netia zaproponowała kolejną innowacyjną ofertę promocyjną dotyczącą szerokopasmowych usług dostępu do internetu oraz usług telefonicznych. Kupując internet lub telefon Netii klient otrzymuje przy aktywacji usługi nawet 600 złotych na własne wydatki.

więcej

Szybki Internet tak tanio

Wiosna 2007

W maju 2007 roku ruszyła kampania reklamowa oferty Szybkiego Internetu. Była to pierwsza tak duża kampania reklamowa kierowana dla Klientów indywidualnych.

więcej

Internet + telefon w smakowicie niskiej cenie

Jesień/zima 2006

Kampania pod hasłem „Smakowity pakiet usług Netii... i dla firmy, i dla domu” przedstawia jeszcze lepsze połączenie Internetu i telefonu.

więcej
Lepsza perspektywa dla biznesu

Lepsza perspektywa dla biznesu

wiosna 2006

Najważniejszym celem kampanii był wzrost świadomości marki oraz wzmacnianie wizerunku Netii jako nowoczesnego operatora.

więcej
Lepsza perspektywa dla Twojego miasta - „Łuk La Defense z egzotyczną warzęchą”

Lepsza perspektywa dla Twojego miasta - „Łuk La Defense z egzotyczną warzęchą”

wiosna - jesień 2004

Ideą projektu było skonfrontowanie życia w wielkim mieście z piękniejszym, lepszym światem - symbolem lepszej perspektywy oferowanej przez Netię.

więcej
Taryfy pełne korzyści

Taryfy pełne korzyści

jesień 2005

Motywem przewodnim kampanii była szklanka wody symbolizująca przejrzystość taryf Netii.

więcej
Telewizyjna kampania wizerunkowa -„Wirtualne miasto”

Telewizyjna kampania wizerunkowa -„Wirtualne miasto”

jesień 2004, wznowienie kampanii - wiosna 2005

Tym razem „Lepsza perspektywa” zyskała oprawę nowoczesnego, wirtualnego miasta, które powstaje na życzenie Klienta. W ten sposób Netia podkreśliła elastyczność i konkurencyjność swojej oferty skierowanej do biznesu oraz konsekwentnie od kilku lat buduje wizerunek nowoczesnej firmy telekomunikacyjnej.

więcej
Lepsza perspektywa dla Twojego miasta - „Hotel w Dubaju - www.lepszaperspektywa.pl”

Lepsza perspektywa dla Twojego miasta - „Hotel w Dubaju - www.lepszaperspektywa.pl”

wiosna - jesień 2005

To już piąta odsłona projektu „Netia - lepsza perspektywa”, stanowiąca kontynuację dotychczasowych działań wizerunkowych prowadzonych od grudnia 2002 roku.

więcej