Zima 2011

Bez Vat, bez Vat, bez Vat!

15 stycznia br. rusza nowa kampania reklamowa Netii wspierająca ofertę „Internet bez VAT”. W spocie telewizyjnym Tomasz Kot, będący Twarzą Netii, tym razem wciela się w rolę muzyka orkiestry dętej oraz jej frontmana, z pasją wyśpiewującego treść promocji.

W najnowszej odsłonie kampanii reklamowej Netii, Tomasz Kot występuje w towarzystwie muzyków z orkiestry reprezentacyjnej Ochotniczej Straży Pożarnej w Nadarzynie. W warstwie muzycznej spot jest nawiązaniem do poprzedniej kampanii, „Transu w Netii”, która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem, o czym świadczy ponad 2 mln odsłon na portalu YouTube.

„Podobnie jak w przypadku wszystkich dotychczasowych kampanii reklamowych Netii, również tym razem chcieliśmy tak skonstruować przekaz promocyjny, aby jego oglądanie było dla widza dobrą zabawą, a sam spot wyróżnił się z bloku reklamowego. Jak zwykle doskonała rola Twarzy Netii – Tomasza Kota pomaga w osiągnięciu tego celu” – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Marketingu Netii.

Spot został nakręcony w studiu koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego. Za jego kreację odpowiada agencja Brasil, muzykę przygotował znany duet producentów muzyki klubowej, występujący pod nazwą Wet Fingers (DJ Adamus i Mafia Mike) oraz Grzegorz Jabłoński.