Jesień 2010

DJ KOT Hipnotyzująca promocja

Od dzisiaj powracamy z nową odsłoną kampanii "Hipnotyzująca promocja" intensywnie wspieraną w TV i Radiu.

Główny przekaz kampanii to: internet za 1 zł lub internet + telefon za 2 zł, przez 6 miesięcy.
Dodatkowo, składając zamówienie na pakiet usług, tylko do 10 grudnia, można zgarnąć nawet 100 zł w postaci bonu podarunkowego! Warunkiem otrzymania bonu jest aktywacja pakietu.

Koncept kreatywny kampanii opiera się na wykorzystaniu motywu hipnozy we współczesnym wydaniu. W rolę hipnotyzera oczywiście wcielił się Tomasz Kot, który tym razem wprowadza nas w trans jako DJ.



Ciekawostki z planu:
  1. Plan oraz sesja zdjęciowa odbyły się w Hotelu Venezia Palace w Michałowicach k. Warszawy
  2. W produkcji oprócz Aktora Tomasz Kota - w roli głównej, wzięło udział 230 osób - epizodystów i statystów.
  3. Oprócz wersji telewizyjnych na planie powstawał równolegle teledysk WF Team, który ujrzymy już niebawem! Takiego transu jeszcze nie było.