Lato 2010

MegaPrzyspieszenie

Szybki dostęp do internetu 20 Mbit/s dla klientów indywidualnych i firm już od 59 zł miesięcznie oraz nowy plan telefoniczny dla dzwoniących zagranicę – to elementy nowej oferty Netii. Przyspieszenie w najnowszej kampanii reklamowej zaprezentuje Tomasz Kot, Twarz Netii, wcielając się m.in. w rolę stomatologa.

Klienci indywidualni mają teraz do wyboru (w zależności od technologii) dostępu do internetu w trzech cenach – 49 zł (1 lub 4 Mb/s), 59 zł (6 lub 8 Mb/s) lub 69 zł (10 i 20 Mb/s) miesięcznie (ceny brutto).

Kupując internet w pakiecie z telefonem otrzymuje się rabat w wysokości 10 zł miesięcznie na internet oraz router Wi-Fi za 1 zł.

Na klientów, którzy dużo dzwonią zagranicę czeka plan telefoniczny - Non Stop Świat w cenie 69 zł z VAT.

Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota, Twarzy Netii. W pierwszej odsłonie kampanii wcieli się w rolę dentysty z wiertłem szybkim niczym internet Netii.

Kampania będzie prowadzona w telewizji (spoty 15 i 30 sek.), radiu i prasie.

Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa Brasil, za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.