Październik 2013

GigaWolność – nasza nowa platforma komunikacji!

GigaWolność to hasło, pod którym kryje się zupełnie nowa platforma komunikacji Netii. Nowa idea, nowy przekaz i nowe kreacje ujrzały światło dzienne 7 października. Tego dnia pojawił się pierwszy z serii nowych spotów reklamowych – wizerunkowy. Kolejne spoty prezentowały już konkretną ofertę, czyli nową, przełomową propozycję Telewizji Osobistej, umożliwiającą komponowanie własnej listy kanałów, pogrupowanych w kilkanaście pakietów tematycznych.

„Kiedy poczujesz się jak nowo narodzony, kiedy coś Cię zaskoczy, kiedy poczujesz się oczarowany, ucieszysz się z odkrycia i poczujesz adrenalinę, kiedy będziesz dumny i zakochany... Wtedy Twoja wolność urośnie. Netia. GigaWolność.” - te słowa, które pojawiły się w pierwszym ze spotów, jak i nowy claim marki „GigaWolność”, wyrażają uczucia, do których będziemy się odwoływać w naszej komunikacji.

Wraz ze zmianą claimu całkowicie zmieniliśmy stylistykę reklam. Odeszliśmy od humorystycznych obrazów z Tomaszem Kotem. Teraz, głównymi bohaterami naszych spotów są zwykli ludzie oraz… kolorowe kropki, czyli branding Netii, które stanowią integralny element każdej kreacji i dopełnienie przedstawianej w nich rzeczywistości. Wyrażają emocje ludzi i tworzą ich historie. Całości towarzyszy muzyka czerpiąca inspirację z brzmień etnicznych.



Do współpracy przy tworzeniu nowych spotów reklamowych zaprosiliśmy reżysera Jacka Borcucha, który swoimi dotychczasowymi filmami („Tulipany”, „Wszystko, co kocham”, „Nieulotne” i inne) pokazał, że jak mało który reżyser potrafi wydobyć i przedstawić ludzkie emocje.
Przy tworzeniu nowej platformy komunikacji GigaWolność, współpracowaliśmy z agencją Brasil (która odpowiada m.in. za kreację spotów reklamowych) oraz z firmą Stratosfera. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.