Lipiec 2013

Internet bez kręcenia - druga odsłona kampanii reklamowej Netia FOTON

3 lipca 2013 r. wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej, promującej Netia FOTONTM. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, ze średniowiecznego młynarza przemienia się w "pełnokrwistego" kowboja, który w iście westernowej scenerii - spalonej słońcem trawy, na tle skalistych, górskich szczytów - kręci lassem nie gorzej niż doświadczeni bohaterowie Dzikiego Zachodu. Jego wyczynom przygląda się jak zahipnotyzowane ogromne stado krów.

Kreacją i produkcją drugiej odsłony kampanii promującej Netia FOTONTM zajęły się agencja PZL oraz dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiadał dom mediowy Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet). Kampania emitowana była w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.