Maj 2013

Nowe wcielenia Tomasza Kota w reklamach usługi Netia FOTON

24 maja 2013 r. ruszyła kampania reklamowa Netii, promująca usługę Netia FOTONTM, czyli bardzo szybki dostęp do internetu na bazie zmodernizowanych do standardu NGA łączy Grupy Netia (o prędkości pobierania nawet do 100 Mb/s i wysyłania nawet do 50 Mb/s dla użytkowników domowych, a dla firm tyle, ile potrzebują).

Również i tym razem w spotach wystąpił Tomasz Kot. W pierwszej odsłonie tej kampanii wcielił się w postać młynarza, który siedząc wraz z rodziną przed swoim krytym strzechą domem, niczym zahipnotyzowany, bez słowa wpatruje się w obracający się wiatrak pobliskiego młyna…

Kreacją i produkcją kampanii promującej Netia FOTONTM zajęły się agencja PZL oraz dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiadał dom mediowy Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet). Kampania emitowana była w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.