Maj 2013

Netia reklamuje usługi dla biznesu

Z początkiem maja 2013 r. rozpoczęła się kampania reklamowa Netii, promująca nową ofertę kompleksowych usług zintegrowanej komunikacji dla biznesu - Netia Office AnywhereTM oraz zaawansowanych wideokonferencji – Netia Video AnywhereTM. Kampania, obejmująca reklamy, advertoriale i materiały sponsorskie w prasie oraz TV, trwała dwa miesiące.

W prasie i telewizji pojawiły się reklamy i materiały sponsorowane, promujące nową usługę Netii dla biznesu, Netia Office AnywhereTM, opartą na rozwiązaniu firmy Microsoft – Lync 2013 oraz usługę zaawansowanych wideokonferencji o nazwie Netia Video AnywhereTM. Kampania w prasie obejmowała tytuły opiniotwórcze, takie jak Forbes, Newsweek, Polityka i Gazeta Wyborcza oraz branżowe (advertoriale profilowane dla branży finansowej, samorządowej, IT oraz HR).

W telewizji natomiast, usługi biznesowe Netii promowane były poprzez 30-sekundowe spoty na antenie kanałów Discovery Channel, Discovery Science i TLC. Spoty te utrzymane były w stylistyce ciekawostek („Czy wiesz, że…”), połączonych z informacją o rozwiązaniach Netii

Ponadto, na antenie TVN24 pojawiały się 8-sekundowe billboardy sponsorskie programu Traffic.

Kreacją i produkcją kampanii zajęły się agencja Brasil oraz dom produkcyjny Timecode. Za zakup i planowanie mediów odpowiadał dom mediowy Carat Polska.