Kwiecień 2013

Nowe spoty Netii dla… niezadowolonych

9 kwietnia 2013 r. w telewizji i internecie pojawiły się zmodyfikowane spoty Netii promujące aktualną ofertę firmy: Telewizję Osobista NetiiTM w cenie 34 zł (przy zakupie w pakiecie z internetem). Spoty te skierowane były szczególnie do klientów niezadowolonych z usług swoich dotychczasowych operatorów płatnej telewizji.

Główny bohater spotu, Tomasz Kot, który wcielił się w rolę telewizyjnego sprzedawcy, zwracał się bezpośrednio do niezadowolonych klientów innych operatorów, którzy podnoszącą ceny swoich usług. Z entuzjazmem opowiadał o zaletach Telewizji OsobistejTM Netii, której cena jest niezmienna i wynosi jedynie 34 zł przy zakupie wraz z internetem.

Za kreację spotów odpowiadała agencja Brasil. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialne były domy mediowe Carat Polska (TV) oraz Value Media (internet). Kampania emitowana była w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych (spoty 15 i 30 sekund) oraz w internecie.