Marzec 2013

Kampania reklamowa usług Netii dla małych i średnich firm

W marcu 2013 r. trwała radiowa kampania reklamowa Netii, promująca ofertę dla rynku małych i średnich firm (SOHO/SME). Spoty reklamujące usługi Netii dla tego segmentu, powróciły na fale eteru po dłuższej przerwie. Kampania promowała usługę telefoniczną taryfa Firma 6.0 (z nielimitowanymi połączeniami do sieci stacjonarnych i komórkowych w Polsce, USA i Kanadzie oraz do sieci stacjonarnych w całej UE za 79 zł miesięcznie netto), a także ofertę dla firm z tabletem za 1 zł.

Trzydziestosekundowe spoty, utrzymane w humorystyczno-poetyckiej konwencji, stylizowanej na "Panu Tadeuszu" Adama Mickiewicza, emitowane były do 4 kwietnia 2013 r. na antenie stacji radiowych: RMF FM, RMF Classic, TOK FM, Radio PIN oraz Polskie Radio PR 3. Za kreację spotów odpowiadała agencja Brasil, natomiast za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Carat Polska.