Luty 2013

Telewizja Osobista w reklamie Telesklep NETIA

8 lutego ruszyła nowa kampania reklamowa Netii, promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tytuł nowej kampanii – „Telesklep NETIA” - nawiązuje do popularnych telezakupów, które w spocie przedstawione zostały z przymrużeniem oka.

Tym razem główny bohater spotu, Tomasz Kot, wcielił się w rolę telewizyjnego sprzedawcy, który w komiksowej scenografii z entuzjazmem opowiada o zaletach Telewizji OsobistejTM Netii, dostępnej już za 34 zł miesięcznie (przy zakupie w pakiecie z usługą internetową w cenie od 45,90 zł miesięcznie).

Ponadto, w spocie po raz pierwszy Netia prezentuje nowy numer infolinii sprzedażowej: 801 801 100. Dotychczasowa infolinia (801 802 803) przeznaczona została wyłącznie do obsługi klientów.

Za kreację spotu odpowiadała agencja Brasil, za zakup i planowanie mediów domy mediowe Carat Polska (TV) oraz Value Media (internet). Kampania emitowana była w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.