Wrzesień 2012

Co Ci serce dyktuje

Z początkiem września 2012 roku ruszyła nowa kampania reklamowa Netii - „Co Ci serce dyktuje” - promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki francuskiej lat 70-tych, opowiadał o swoim dniu z Telewizją Osobistą™ Netii. Nowej kampanii towarzyszył konkurs dla internautów.

„Co Ci serce dyktuje” to tytuł kampanii reklamowej Netii, której głównym motywem było serce i romantyczność. Koncept kampanii nawiązywał do kwintesencji romantyczności, czyli francuskiej piosenki z lat 70-tych. Alain Delon, Serge Gainsbourg, Joe Dassin, a dziś... Tomasz Kot. Melorecytując do klimatycznej muzyki, opowiadał o swoim dniu z Telewizją Osobistą™ Netii.

Tytuł nowej kampanii – „Co Ci serce dyktuje” - nawiązywał do „wolności wyboru“ jaką zapewnia widzowi Telewizja Osobista™ Netii. Nie odchodząc od telewizora, dzięki Netia Playerowi, może on oglądać nie tylko kanały linearne, ale również kontent na życzenie i serwisy internetowe oraz własne multimedia. Telewizja Osobista™ to zupełnie nowy sposób odbierania mediów, w którym widz sam decyduje co chce oglądać.

Za kreację spotu reklamowego odpowiadała agencja BRASIL. Kampania reklamowa emitowana była w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych od września do końca 2012 roku.

Wraz ze startem nowej kampanii ruszył konkurs dla internautów pod tym samym tytułem. Aby wziąć w nim udział należało stworzyć film reklamowy przedstawiający Telewizję Osobistą™ Netii. Konkurs trwał do końca października 2012 r. Do wygrania były atrakcyjne nagrody pieniężne o wartości: 20 000 zł, 10 000 zł oraz 5 000 zł.