wiosna - jesień 2004

Lepsza perspektywa dla Twojego miasta - „Łuk La Defense z egzotyczną warzęchą”

Ideą projektu było skonfrontowanie życia w wielkim mieście z piękniejszym, lepszym światem - symbolem lepszej perspektywy oferowanej przez Netię. Na zdjęciu widać fragment oryginalnej budowli w nowoczesnej dzielnicy Paryża - La Defense, z której w słoneczny, letni dzień wylatuje egzotyczny ptak - warzęcha różowa (łac. Ajaia ajaia). W kampanii wizerunkowej zostały wykorzystane nośniki reklamy zewnętrznej (megaboardy) w największych miastach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Lublinie, Szczecinie, Toruniu i Opolu. Kampania spotkała się z olbrzymim entuzjazmem i słowami uznania zarówno Klientów Netii, jak i ekspertów z branży reklamowej. Na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy zdobyła prestiżową nagrodę Złotego Orła, w kategorii „Twórcze Użycie Mediów”.