jesień 2004, wznowienie kampanii - wiosna 2005

Telewizyjna kampania wizerunkowa -„Wirtualne miasto”

Tym razem „Lepsza perspektywa” zyskała oprawę nowoczesnego, wirtualnego miasta, które powstaje na życzenie Klienta. W ten sposób Netia podkreśliła elastyczność i konkurencyjność swojej oferty skierowanej do biznesu oraz konsekwentnie od kilku lat buduje wizerunek nowoczesnej firmy telekomunikacyjnej. Na uwagę zasługuje sam film - przy jego produkcji wykorzystano połączenie techniki animacji trójwymiarowej z klasyczną techniką filmową. Wykreowano całkowicie wirtualne, ultranowoczesne miasto, po ulicach którego porusza się prawdziwy człowiek. Zakończenie filmu zaskakuje złudzeniem perspektywicznym - park, w którym znajduje się bohater spotu, okazuje się dachem wieżowca. Prezentowanie niezwykłych i zaskakujących połączeń to pomysł na ukazanie „lepszej perspektywy” w telekomunikacji, którą Netia zapewnia swoim Klientom. Film reklamowy został wyróżniony w konkursie Złota Antena Świata Telekomunikacji 2005, w kategorii „Kampania Promocyjna Roku”.