jesień 2005

Taryfy pełne korzyści

Motywem przewodnim kampanii była szklanka wody symbolizująca przejrzystość taryf Netii oraz rozliczanie rozmów w ramach konkretnego Pakietu Kwotowego. Kampania dotyczyła wyjątkowej na polskim rynku telekomunikacyjnym oferty taryf dla Klientów biznesowych. Propozycja Netii dotyczy zarówno wszystkich usług głosowych, jak i stałego dostępu do Internetu.
Przekaz reklamowy koncentrował się na braku ukrytych opłat i atrakcyjnych taryfach - opłaty są naliczane tylko za rozmowy a nie za abonament. Co więcej, niewykorzystane Pakiety Kwotowe przechodzą na kolejny miesiąc.

Kampania telewizyjna wspierana była reklamą prasową, w której wykorzystane zostały dwa przekazy: pierwszy dotyczył oferty Pakietów Kwotowych w taryfach głosowych, drugi wyjaśniał specjalną ofertę Pakietów Kwotowych w usługach dostępu do Internetu.