Jesień/zima 2006

Internet + telefon w smakowicie niskiej cenie

Kampania pod hasłem „Smakowity pakiet usług Netii... i dla firmy, i dla domu” przedstawia jeszcze lepsze połączenie Internetu i telefonu - teraz dla wszystkich Klientów, prywatnych i biznesowych. Pomysł kreatywny wykorzystuje smakowitą, podwójną czekoladkę, której opakowanie podkreśla wyjątkowość, a otwarte wieczko zachęca do spróbowania tego, co jest w środku - pakietu usług Netii. Poprzez wykorzystanie symboliki zaskakującego, smakowitego prezentu oraz zastosowanie złocistej kolorystyki projekty mają wyjątkową wymowę, przyciągają uwagę otoczenia, wprowadzają ożywienie jesienno-zimowej aury.

Działania reklamowe obejmują 20 wybranych miast. Wzmocnione działania mediowe prowadzone są w trzech miastach: Białymstoku, Kielcach, Olsztynie. Smakowite reklamy pakietu usług Netii można zobaczyć w Internecie, na miejskich billboardach, autobusach i taksówkach, a także usłyszeć w lokalnych stacjach radiowych. Można też wziąć udział w konkursach radiowych, w których nagrodami są smakowite upominki do wykorzystania w pracy lub domu. Dodatkowo, w super- i hipermarketach usytuowane zostały stoiska reklamowe, gdzie przedstawiciele handlowi Netii opowiadają o zaletach pakietu i zachęcają do jego wypróbowania. Tak smakowity Internet i telefon w jednym zestawie - nie można ominąć.