Luty 2012

Wydżampuj swoje TV

27 lutego ruszyła kampania reklamowa Netii „Wydżampuj swoje TV”, wspierająca nową ofertę pakietową firmy. W rolę prezentera w filmach reklamowych wciela się - znany ze wcześniejszej współpracy z Netią - Tomasz Kot.

Nowa kampania Netii to zaskakujący koncept, duża dawka humoru i doskonały prowadzący. Tomasz Kot odwiedza domy Polaków zafascynowanych swoimi „wydżampowanymi” telewizorami. Strojna oprawa odbiorników zachwyca, jednak prawdziwą wartością i „dżampem” okazuje się oferta programowa Telewizji Osobistej Netii.

„W nowej reklamie niezwykle ważna jest osobowość prowadzącego. Szukaliśmy interesującej i pasującej do nas twarzy. Ku naszej radości Tomasz Kot przyjął entuzjastycznie naszą propozycję.” – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Marketingu Netii.

Wraz z kampanią rozpoczął się również towarzyszący jej konkurs. Każdy może „wydżampować” swój telewizor i przesłać jego filmową prezentację. Niewykluczone, że laureatów konkursu odwiedzi również Tomasz Kot i osobiście nakręci film ze zwycięzcami konkursu.

Reklama została przygotowana przez agencję Brasil, wyreżyserowana przez Bartka Ignaciuka. Wykonanie konkursu należy do Infinity Group. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Zenith Optimedia.