Listopad 2011

Telewizja Osobista

8 listopada ruszyła kampania reklamowa promująca nową ofertę Netii – Telewizję Osobistą. Jednym z najważniejszych elementów kampanii jest telewizja HBO GO, czyli serwis wideo na żądanie z produkcjami HBO, dostępny na komputerach osobistych, tablatach i smartfonach. W Netii, która oferuje tą usługę jako pierwsza w Polsce, serwis HBO GO dostępny jest również na ekranie telewizora.

W spotach reklamowych, które stworzone zostały w konwencji zabawnego teledysku z przymrużeniem oka, o głównych zaletach telewizji w Netii opowiadają zwykli użytkownicy, którzy korzystają z Telewizji Osobistej i HBO GO „w domach, w parkach, na boiskach”.

Wraz z rozpoczęciem kampanii reklamowej promującej nową ofertę, Netia ogłosiła konkurs na najbardziej kreatywny spot reklamowy promujący Telewizję Osobistą. Konkurs okazał się ogromnym sukcesem - do dnia jego zakończenia napłynęło blisko 350 prac, które oglądane były przez internautów ponad 2,2 mln razy. Internauci wystawili prezentowanym filmom ponad 45 tysięcy ocen i podzielili się swoimi komentarzami w liczbie ponad 7 tysięcy. Najczęściej odtwarzanym filmem był „Maniu” z liczba ponad 285 tys. wyświetleń.