luty-kwiecień 2010

SuperLiga

Od 1 lutego br. klienci indywidualni i firmy będą mogli skorzystać z nowej  oferty Netii – Internet SuperLiga już za 49 zł z abonamentem telefonicznym gratis przez 4 miesiące. Towarzyszy jej niezwykła, piłkarska kampania reklamowa, w której główną rolę zagrał Tomasz Kot.

Oferta jest bardzo prosta i przejrzysta, i – niezależnie od technologii w jakiej Netia świadczy usługę - można ją scharakteryzować zaledwie dwiema liczbami: 49 i 59.

W przypadku sieci własnej Netii i uwolnionych linii TP (LLU), szybki internet 4 Mb/s, w pakiecie z telefonem to wydatek 49 złotych miesięcznie. Podwojenie prędkości łącza do 8 Mb/s oznacza wydatek zaledwie 10 zł miesięcznie większy! W przypadku usług świadczonych na bazie oferty hurtowej TP (BSA) oraz WiMAX prędkości internetu to odpowiednio 1 Mb/s i 2 Mb/s.

- „My w Netii wierzymy, że klienci oczekują prostych i przejrzystych ofert." - mówi Grzegorz Esz, członek zarządu i Dyrektor d/s Komercyjnych Netii. "Internet Superliga to najkorzystniejsza oferta dla klienta - maksymalnie szybki internet, tylko dwie ceny, a także dodatkowe oszczędności przy zakupie telefonu i internetu w pakiecie” – dodaje Grzegorz Esz.

Netia proponuje również nowe taryfy telefoniczne. W taryfie Wieczory i Weekendy za 49 zł miesięcznie, abonament obejmuje połączenia lokalne oraz międzymiastowe od 18.00 do 8.00, a także w weekendy i święta przez całą dobę. Aby dzwonić w ramach abonamentu przez całą dobę, klienci będą mogli wybrać taryfę Non Stop za jedyne 59 zł miesięcznie.

Klienci, którzy zamówią pakiet internet i telefon, nie zapłacą abonamentu telefonicznego przez 4 miesiące. Oferta SuperLiga jest dostępna w umowach na 24 miesiące.  

Superligowa kampania z Tomaszem Kotem


Kampania reklamowa, wspierająca nową ofertę, zakłada stworzenie wirtualnej Kadry Piłkarskiej Netii, która powstaje i powiększa się dzięki funduszom pozyskanym ze sprzedaży Internetu Superliga za 49 zł. Tomasz Kot, Twarz Netii, tym razem wcielił się w aż osiem postaci, w tym selekcjonera nowej kadry, zawodników oraz ... babcię jednego z nich.

Kampania zaczyna się od spotów z udziałem selekcjonera, który opowiada o mechanizmie nowej „akcji” i apeluje do widzów o wsparcie w budowie nowej kadry. W kolejnych tygodniach prezentowani będą pozyskani dzięki akcji zawodnicy. Kampania zapewni widzom dobrą zabawę przez kilka miesięcy.

Przygotowana została również dedykowana strona www.internetsuperliga.pl. Od lutego będzie można tam poznać życiorysy zawodników, stworzyć własnego piłkarza i wziąć udział w konkursie z cennymi nagrodami – koszulkami i piłkami nowej kadry piłkarskiej.
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Brasil, dedykowany serwis przygotowała agencja interaktywna 180heartbeats.